fredag den 28. august 2009

BAD News




Gårsdagens dårligste nyhed fra manden, er at jeg pr. den første ikke har net tilgang hjemme i en hel måned. WHAT!!! Det er noget med at vi skal skifte udbyder og TDC har klokket i det. Nu har han lovet at se mere på det i weekenden for at finde en ny løsning. Men det ser vist ikke så positivt ud. Det kan da ikke være rigtigt!
Så hvis der er stille på bloggen, så er det altså ikke fordi jeg er gået under jorden, men ren og skær fordi jeg er afskåret fra omverdenen (næsten)

Det bliver frygteligt og jeg kan ikke forestille mig hvordan det er - jamen en hel måned! Hjælp, hvordan skal jeg få dækket mit behov for at blive opdateret på modesiden 24/7 og jeg skal undvære at læse alle mine yndlingsblogge.

Ikke nok med det, men også alt det praktiske jeg bruger nettet til til daglig og privat...ej altså!!!

3 kommentarer:

  1. Din stakkel:(. Du kunne dog overveje et midlertidigt abonnement hos Oister. Betaler du lidt ekstra, kan du det det uden binding. Modemet er et USB stik, så du skal slet ikke tænke på at det skal sættes til et kabel eller stik. Du kan få det her:

    https://www.oister.dk/selfcare/servlet/Priser

    Susie
    www.stylemeupplease.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak for rådet :-)Som sagt så skal manden se på det imorgen. Men jeg vil nævne dit forslag til ham. Det kommer også an på hvor meget det kommer til at koste.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Min mand har tjekket det du har anbefalet og det kan vi desværre ikke benytte os af. Vi bor åbenbart i et område hvor folk har været meget emsig med mobilmaster, så der er ingen dækning her i området. Hvis der er så er det meget begrænset dækning. :-(

    /Chau

    SvarSlet