fredag den 21. august 2009

On a lovely shiny and hot day



Vejrudsigten for i går torsdag var solskin hele dagen med op til 30 grader i det vestlige egne dog i det østlige køligere. Jeg synes vejret var fantastisk og vinden gjorde at det ikke føltes så varmt. Jeg valgte at have dette på i går.

Kjolen har jeg haft i 20 år og købt på en østen rejse sammen med mine forældre. Det er en klassiker som jeg elsker at bruge til familiekomsammen. Kjolen sidder som skræddersyet til mig. Jeg får altid komplimenter når jeg har den på. Den er rigtig lækker at have på, fordi stoffet er let og vejer ikke noget. Stoffet krøller heller ikke, så den er nemt at have med at gøre. Jeg vasker den på 30 grader og hænger den op - vupti, så er den klar til næste gang. Da jeg kom tidlig ud af døren i dag valgte jeg at have min råhvide vest på udenpå. Jeg havde min spindelvævstynde cardigan med fra Pernille Feilberg fordi jeg godt kan lide at have muligheden for at tage noget udover skulderne, især til møder. Den er ret praktisk fordi den ikke kan blive krøllet så jeg nærmest bare krøller den sammen og ligger den i tasken også er den klar med det samme når den tages ud. Den er lavet i tyndt silke. Den er perfekt på sådanne en dag som igår hvor det var varmt. Billedet af cardiganen, kan man se at den er næsten gennemsigtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar