onsdag den 26. august 2009

Merinque Colors


Marengs farver har denne vamset cardigan som jeg fandt i genbrugen i mandags. Jeg kunne ikke rigtig bestemme mig for den og kredsede om den flere gange. Ja, til sidst kom den altså med hjem. Jeg leder efter en tyk vamset cardigan som jeg kan smyge mig om til efteråret/vinter noget lignende som Rumi´s fra fashiontoast. Denne har jo ikke lige farverne jeg leder efter, men jeg kunne ikke stå for den vamset strik og de søde farver som minder mig om små negerkys og marengstoppe. Jeg kan godt lide den bliver lukket med lynlås især når den er så lang også har den små lommer fortil. Så nu må vi se hvad jeg finder på at style den med. Ellers bliver den en hyggeting til de kolde nætter foran fjernsynet. Iøvrigt gav jeg kr. 20,- for den.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar