tirsdag den 18. august 2009

Camouflage

monday outfit


camouflage buks 2.hand, patronbælte hm, faux pelsvest 2.hand, mobilpung nué, sandaler bianco


Jeg havde dette på igår. Jeg har aldrig før ejet et par camouflagebukser, men har altid syntes de så vildt flot ud til piger. Grunden til at de aldrig er blevet købt før er at jeg har været meget i tvivl om det nu er mig i camouflage bukser, men da jeg så disse i genbrugen til blot 10,- så slog jeg altså til. Man kan godt se at de har været brugt en del og forvasket, men det gør det bare endnu bedre. De er perfekte i længden til bette mig også er de super behagelig at have på. Jeg kan især godt lide at de er baggy i modellen. Jeg har valgt at trække dem helt ned på hoften og sat mit patronbælte til. Patronbæltet må være et af de ældste bælter jeg har efterhånden, det må jeg have haft siden jeg gik i gymnasiet og det er altså længe siden.
Vesten er også en genbrugsting jeg fandt for 40,- den er fra Vila og jeg tror man kunne få den sidste efterår. (edit: Jeg har set at man i år kan få den samme vest i Vila til 399,-)
Mine sandaler fra Bianco er også et af mine sommer favoritter. De er bare så behagelig at have på. Også er de med kilehæl som er et hit til efteråret, så planen er at have strømpebukser på i dem til efteråret.
Mobilholderen er fra Nué og som jeg har haft i snart 3 år. Den har fulgt mig længe, den blev købt fordi jeg altid missede mine mobil opkald. Læderet er det samme som i min læderblazer fra Nué. Skindet bliver bare blødere og pænere med tidens løb.

2 kommentarer:

  1. Hey, ville bare lige svare på din kommentar i går om asiater...
    Er du fra Korea om jeg må spørge?? Og må vi ikke få et billede med dit ansigt på et tidspunkt??

    God dag:-)

    SvarSlet
  2. Nej, jeg er ikke fra Korea :-)

    Mht. billede med mit ansigt har jeg indtil videre valgt at bevare anonymiteten. Men man ved jo aldrig ...

    God dag til dig også.

    /Chau

    SvarSlet