tirsdag den 4. august 2009

What I bought in Århus...

Århus stuff


Jeg lovede jo at vise hvad jeg købte på vores shopping tur i Århus By. Jeg fandt dette leopard tørklæde i h&m, fordi jeg elsker farven lilla, dyreprint (igen igen)og ikke mindst fordi jeg havde glemt at medbringe et tørklæde til ferien hjemmefra. Jeg har det med at føle at jeg er kølig på halsen og brystet, så det er rart lige at have noget der luner lidt. Jeg har også virkelig brugt det en del på ferien, især på Berlin turen. Det er let og krøller ikke, har fungeret perfekt til de lidt kølige aftener men også skærmet for solen i nakken så jeg ikke blev helt forbrændt når vi sad udenfor og spiste, så perfekt til ferien. Derudover kom disse to armbånd med hjem også fra h&m. Jeg har indtil nu kun brugt det guldfarvede til mit guldarmbånd. Så min Århus shopping tur blev disse items og læder shorts.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar