tirsdag den 25. august 2009

Wedding in Northern Sweden part three


Jeg har ikke fået taget et vellignende billede af mig selv og mit tøj. Sådanne er det vist at være kameramand/kvinde :-) men der er et billede af min leopardjakke som ligger på lænestolen. Vi venter på at bussen skal komme og hente os. Jeg havde jakken på i haven da de skulle vies. Ved siden af ligger mit silketørklæde fra Oscar de la Renta. Mit yndlings silketørklæde som jeg har haft i mindst 4 år efterhånden. Min clutch i velour med pailletter er fra Night by Day Birger Mikkelsen. En gammel sag efterhånden og desværre knækkede hanken på vejen hjem, men som vist kan fikses med lidt fingerfærdighed.

Drengen Theo, som jeg tog et billede af stillede velvilligt op til fotografering da jeg spurgte. Han er adopteret fra Korea og det sjove ved det hele er at jeg fik hans far til bordherre. Det er hans mor som har klædt ham på. Jeg synes han ser vildt cool ud også er han kun 5 år. Cool med hans oversize blazer, hatten og ikke mindst hans sko som var trævlet op ved kanten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar