tirsdag den 25. august 2009

A little bit of silver, gold and flowers


Disse sager kom også med hjem fra genbrugen i mandags. En blomstret top i smygende glat kvalitet til en 10,- Den har corset satinbånd i siden. Den har jeg tænkt at bruge indenunder min skjortebluse med cut out effekt, så man kan se farverne igennem.
Sølv clutchen er i kraleret læder med plads til mobil og inderlomme. Sølv overfladen på tasken changerer med lyset, så jeg måtte trykke lidt på den for at kameraet bedre kunne tage billedet af den. Den kostede 7,5 kr, så den kom med hjem.
Der kom 3 bælter med hjem også samme dag. Det øverste er et lak krokobælte med stort spænde - det er i plastik. Nr. 2 er et læderbælte hvor bagsiden er i guld også har den et lille anker ved spændet. Nr. 3. er et velourbælte med vedhæng med løvehoved og kæde.
Jeg har så mange bælter efterhånden at min bælte skuffe ikke længere kan rumme dem alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar