mandag den 17. august 2009

having a glittery time


friday glitter hm blazer diy, t-shirt hm, pailletleggings hm, stiletter zara, taske neye

Et lidt forsinket outfit billede fra i fredags. Jeg havde en aftale med en veninde fredag aften til lidt lækkert mad og god vin. Til denne aften tog jeg selvfølgelig mine nye pailletleggings på, som jeg havde købt tidligere på dagen :-) Pailletter er ikke matte som mine harems pailletbukser, de får sådanne lidt lak/wetlook udtryk. De kradser lidt synes jeg, men ikke noget der ikke var til at holde ud.

2 kommentarer:

  1. De er paillet-leggings er jo skideflotte - jeg glæder mig til at modtage mine.
    Har du selv sat nitter på din blazer? Den er cool...

    SvarSlet
  2. Glæd dig til leggings kommer, de er rigtige fine. Også er prisen jo også super.

    Ja, jeg har selv sat nitter på blazeren. Er glad for du kan lide den ;-)

    /Chau

    SvarSlet