lørdag den 29. august 2009

Casual Saturday



Dagens outfit var meget casual. Det gik med indkøb i to supermarkeder og var lige forbi genbrugen med lillemanden for lige at kigge. Det endte selvfølgelig med at der kom en pose med kjoler fra 60´erne med hjem. Ialt 8 stk. Jeg tror det er den samme dame som har indleveret dem for de var der ikke sidst jeg var der :-)

Jakken er et 2.hand fund som jeg gav 15,- Den har et rigtigt godt snit og farve, også synes jeg de små fine læg gør jakken mere spændende at se på.

Dagens brølere var at jeg var inviterert til cocktail party i aften, men på en eller anden måde havde jeg bildt mig selv ind at det først var i morgen. Så det endte med at værtinden havde ringet til mig flere gange forgæves, for min mobil var desværre gået ud uden strøm. Hun ringede også til manden, men hans gik på svareren, så hun havde måttet gå på facebook for at få min brors nummer for at spørge om der var sket noget.
ihhh... jeg ved ikke hvorfor jeg tænkte at det først var i morgen. Dooh...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar