torsdag den 6. august 2009

Summer Frog

frog! for: »ABii. . summer*love ♥




Undskyld jeg ikke får blogget så meget som jeg egentlig vil den sidste periode, men der er bare så meget andet der skal nydes inden vores ferie slutter denne weekend. Tiden går med at være sammen med familien. Igår var jeg i svømmehallen med min mor og lillemanden. Hvorfor så lige svømmehallen på en solskinsdag? Jo fordi manden havde lovet at sætte nye facadeskilte op sammen med min bror og eftersom at hans forretning ligger på Frederiksberg, så var det mest praktisk at sætte os af på Frb. svømmehal. Så kunne mændene lave praktisk arbejde, mens vi svømmede rundt :-) Min søn elsker at være i Frb. svømmehallen, fordi der er det lille varmebassin og familiebassinet. Han er blevet en habil svømmer efterhånden og igår blev han inspireret af de større drenge da de sprang ned i det dybe fra bassinkanten. Det ville han også prøve, så som sagt så gjort, han sprang ud på det dybe fra poolkanten iført badevinger. Det er mere mig som mor som var nervøs. Jeg måtte spørge livredderen om det var forsvarligt at lade en dreng på 3.5 springe ud på det dybe kun iført svømmevinger. Det var det og jeg opholdt mig da også i vandet for at tage ham hvis der blev noget skrål fra hans side. Men det blev der heldigvis ikke, han ville bare prøve igen og sagde: "se mor, jeg kan også godt!" :-) Min mor var også helt imponeret over hans svømmeevner. På et tidspunkt ligger han på ryggen og bare ligger helt så stille, jeg måtte lige se hvad han lavede og fik bare svaret: "Mor, du forstyrrer jeg hviler lige lidt" sorry sorry... tænkte jeg bare.
Frb. svømmehal byder også på sauna og det er lækkert at sidde og blive gennemvarmet. Der var ikke så mange igår så det var meget lækkert at have det for sig selv. Hvis ikke min mor og jeg efterhånden følte vi fik svømmehud mellem fødderne og besluttede at tage hjem så var lillemanden stadig hook på at blive. Han er en lille vandhund.

Efter svømmeturen på 2 timer, gik vi igennem Frb. centeret hvor vi fik en isvaffel hver. Så gik turen igennem den nærliggende have til min brors forretning. Drengene var heldigvis næsten færdige med skilteprojektet. Vi spiste sent frokost hos Sticks and Sushi. Men vi måtte erkende at Sticks and Sushi på ingen måde kunne leve op til niveauet og prisen af det sushi vi fik i Berlin. Jeg vil på senere tidspunkt anbefale det sted vi spiste på, da vi var i Berlin. Man kan sige det blev vores stamsted mens vi var dernede :-)På vejen hjem besluttede vi at tage til Furesøen, og inden da lige forbi Netto og købe lidt frugt til turen, det blev til blåbær, jordbær, vandmelon og ærter. Manden og knægten var ude i vandet, mens jeg blev på tæppet og slikkede sol mens jeg bælgede flere ærter i mig. Jeg havde fået nok vand for den dag.

Jeg må snart tage et par outfits billeder af det jeg har haft på. Jeg fandt ovenstående billede og synes det er ret fiks lavet. Det forestiller en frø sat sammen med forskelligt tøjstykker. Jeg holder meget af farven grøn, den gør mig glad.
Da jeg var barn var mine yndlingsfarver grøn og lilla. Har du en bestemt yndlingsfarve?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar