onsdag den 26. august 2009

Milk Boy Stripes





Mælkedrengstriber, det er hvad denne kjole fra Baum und Pferdgarten har. Den havde jeg på i går. Denne kjole har efterhånden også et par år på bagen, men jeg elsker den stadig lige så højt som dengang. Den er lavet i kraftig denimstof, også elsker jeg bare snitttet på den og lommerne...ja lommerne er uundværlig. Den er rigtig rar at have på. Der hører et bælte med i samme stof, men jeg havde sat min 2.hand bælte med nitter i taljen istedet for, så kjolen blev mindre fin i looket. Om morgenen kom jeg afsted med min 2.hand blazer jakke og leopard tørklæde h&m på. Sneakers er fra Hilfiger og med dem får jeg et sporty look samtidigt med at de forlænger mine "korte" ben pga. af farven på dem, som ikke "skærer" fødderne af :-) lyder lidt makabert. Bare et lille trick til os med de korte ben :-)
Tasken er fra Louis Vuitton, faktisk er denne den anden jeg har af denne taske. Den første, som jeg fik af en tidligere kæreste i julegave blev ret slidt, så den blev solgt. Jeg bliver altid overrasket over hvor meget den kan rumme og derfor er den ofte også en tro følgesvend, når vi er ude at rejse. Den var iøvrigt med på vores Stockholm tur i weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar