torsdag den 13. august 2009

Dreaming About The Zebras

More zebra

Zebra kjole (ny fra h&m) tynde overknee strømper fra h&m, bikerjakke fra Zara, støvler fra Notabene.

Gårsdagens outfit blev til dette. Vejret var faktisk ok, selvom himmelen til tider kunne se faretruende ud, men decideret regn fik vi ikke. Kun enkelte smådryp og temperaturen har været ca. mellem 18-21 grader og lidt små lummert.

Det kan jo ikke komme som nogen overraskelse at der igen er sneget to ting ind i klædeskabet med dyreprint. Denne sæson har jeg været meget glad for dyreprint i det hele taget og det skorter heller ikke med fristelser med ting med dyreprint i butikkerne. Jeg fandt denne kjole og i samme serie også zebra nederdelen/top, som jeg havde på forleden. Jeg var så heldig at hapse de sidste af hver af de to ting, de havde tilbage i zebraprint i butikken. Der var lidt tilbage i leopardprintet. Jeg har gået og kigget efter en zebranederdel i et stykke tid og da jeg så denne var jeg ikke i tvivl. Den kan bruges som nederdel eller top, så man får to stykker tøj i et :-) Begge dele er meget lækre at have på og jeg føler mig ret afslappet. Også kan jeg godt lide at farverne på zebraprintet er holdt i sort og hvidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar