tirsdag den 4. august 2009

Home from Berlin

leather shorts

lædershorts provider, læderbælte closed, top soaked in luxury, leo tørklæde h&m, kondisko nike

Vi er kommet hjem fra en fantastisk tur til Berlin. Vi havde godt vejr alle dagene, hvor temperaturen var mellem 25-32 grader. Berlin er en fed by at gå rundt i og alt er bare billigere iforhold til danske forhold. Her har jeg et af mine shopping fund på købt i Magasin Århus, som blev købt et par dage før turen. Det er lædershortsene, jeg taler om. På billedet står jeg foran to af de mange utallige bjørne i Berlin, som er Berlins maskot og vartegn. Jeg har kigget efter baggy lædershorts et stykke tid og det var perfekt at finde dem på udsalg i Århus. De er fra Provider. Som man kan se på billedet har jeg taget løbeskoene på, da vi gik ret meget den første dag at vi begge besluttede at tage løbeskoene på resten af turen dog undtagen om aftenen når vi skulle ud og spise :-)

Vi boede på hotel SAS Radisson. Et lækkert 5-stjernet hotel. Vi benyttede os af spa, poolen og wellness rummet hver dag. Det var dejligt efter de lange gåture om dagen at komme ned og få fodbad og slappe af i spa/damp badet. Det var især dejligt at få svømmet så vi fik løsnet musklerne og bevæget hele kroppen. Vi gik derned hver morgen og om aftenen inden vi skulle afsted i byen. I lobbyen havde de Europas cylinderformet akvarium (Aqua Doom) med 2500 fisk. Når vi kørte med den udvendige elevator op til vores værelse havde vi denne udsigt. Som man kan se på billedet var det også muligt mod betaling at komme ind i Aqua Doom og se den indefra. Hver dag når vi skulle afsted på vores ture så vi to dykkere med fuld udstyr i færd med at rense akvariumet indefra.



Aqua Dome Sas Radisson

Ingen kommentarer:

Send en kommentar