lørdag den 22. august 2009

My Bond Dress

Jeg har gennemgået mit klædeskab for kjoler fordi vi snart skal til bryllup, også fandt jeg denne sorte sag fra Filippa K. Jeg har haft den i mindst 5 år og har brugt den til mange gode fester. Sidst jeg så den var til en gallapremiere til en Bond film. Jeg har fået den lagt op så den passer mig i længden med høje stiletter på. Jeg bad min skrædder om at sætte en strop med similistene bagtil, fordi jeg følte stropperne på skulderne kunne falde ned når som helst på dansegulvet. Det må næsten være et mareridt hvis det skulle ske. Når jeg har kjolen på så har jeg minimal med smykker på, fordi kjolen i sig selv bærer på smykker i form af similistenene på udskæringen og stropperne foran og bagtil. Kjolen har hængt i skabet og kunne godt trænge til en strygning inden brug. Jeg skal dog ikke have denne på til brylluppet, for jeg kom i tanke om at jeg jo havde købt pink Matthew Williamson kjole for h&m.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar