lørdag den 29. august 2009

Playing with my new blouse


Jeg har min nye laksefarvet bluse på med nitte blazer, nederdel fra h&m, ruskindstøvler fra Zara.
Blusen er rigtigt dejlig at have på, den er let og stoffet krøller ikke. Jeg synes den er lige lidt for bred til mig i taljen og jeg kunne godt tænke mig at den var lidt smallere der. Er der nogen som har en fiks idé, så man nemt kan gøre den smallere? Men på den anden side føles den også mere som en afslappet t-shirt når den sidder sådanne.
Jeg er blevet helt glad for nederdelen fra h&m, også tilmed kun kr. 40,-. Jeg kan især godt lide at der er noget lilla i leopardprintet. det gør det mere "levende" at se på og sjovere at sætte farver til. Jeg har ikke tænkt så meget over outfittet blot at jeg ville sætte en blazer til blusen. Zara støvlerne de er bare fantastiske, som jeg kommer til at bruge rigtigt meget nu hvor efteråret så smut er ved at nærme sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar