tirsdag den 25. august 2009

Grrrr...



Jeg havde besøg af mine forældre og bror igår aftes. Mor sørgede for mad i mit køkken, så det var jo dejligt. Jeg var som sagt forbi genbrugen og der fandt jeg denne leopard cardigan til 10,- så nu er leopard cardiganen i hus. Jeg har spejdet efter en med det rigtige print både i Vero Moda og h&m men synes ikke jeg kunne finde den. Bæltet med løvehoved fik jeg med hjem for 2.50 begge er fantastiske køb. Bæltet har jeg tænkt at bruge til cowboyjeans. Jeg tog begge dele på med det samme, da jeg kom hjem. Min mor var også helt begejstret for mine køb.
Iøvrigt er den hæklede tunika jeg har på indenunder også 2.hand købt i foråret og kostede 20,- (fra noa noa - mener jeg så den til 399,-) svært at se at den er hæklede, da jeg har en kort nederdel på fra Att. Neglelak Chanel Orange Fizz og ur fra Pilgrim.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar