onsdag den 18. maj 2011

Zara stiletter igen igen...

De her fine stiletter fra Zara er endelig kommet hjem til mig. De blev bestilt før påske på deres online shop og jeg valgte at få dem leveret til butikken. Nu er de endelig hentet. De minder unægtelig meget om de andre jeg fik købt her, og som næsten hele blogland også har købt. Men de sad bare ikke godt på min fod, så de blev returneret, hvilket jeg har ærgret mig rigtigt meget over. Så da disse dukkede op på deres hjemmeside, så blev de købt i håb om at de var bedre på foden. Jeg har endnu ikke rigtigt fået tid til at får dem prøvet, så det er stadig lidt spændende om de passer mig.

2 kommentarer:

  1. De er SÅ fine. Du må endelig sige hvis de ikke passer dig, så er jeg evt interesseret (hvis det er str 36). Men held og lykke med dem;)

    SvarSlet
  2. Hej Marsim,

    Jeg skal nok vende tilbage hvis de ikke passer. Kan du ikke skrive til mig på mail så jeg har din mail adresse?

    /Chau

    SvarSlet