mandag den 30. maj 2011

I går

Sådan så jeg ud i går. Min bror ringede om formiddagen og spurgte om vi havde lyst til at mødes i byen. Det måtte jeg afslå, ikke fordi lysten manglede, men fordi der simpelthen var en del praktiske ting hjemme som skulle gøres. Vi har ikke haft meget tid hjemme, for manden har været på forretningsrejse og jeg har drønede som en skoldet skid for at nå det hele selv. Fredag eftermiddag lige efter arbejde var det hjem og bikse noget mad sammen også afsted til sommerfest på SFO, lørdag til brunch og eftermiddagen foregik hos min svoger, hvor vi kom sent hjem. Så vi havde meget behov for at være hjemme og nå alt det praktiske som med at vaske gulv, gøre rent, vaske tøj, købe ind m.m. Vi nåede også at komme forbi en bilforhandler og jeg fik prøvekørt en bil. Sønnike og manden fik spillet Wii, men jeg lå på alle fire og vaskede køkkengulv. Manden stod for maden i dag og det var super lækkert med grillstegt Bornholmer hane med nye kartofler, asparges og broccoli. Så jeg/vi har ikke ligget på langs.


stribet top fra genbrugen, armyjakke og buks fra monki, bælte fra closed, sandaler fra acne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar