lørdag den 14. maj 2011

New In // japansk halssmykke og armbånd




Efter Sakura festivalen tog vi alle i Kgs. Have og slikkede det sidste sol :-) Vi bestilte pizza på den bedste pizzaria i København. Det er den som ligger på Gothersgade og vi havde købt en pose øl. Vi var ikke de eneste som havde fået idéen, haven var fyldt med mennesker som ligesom vi havde tæppe med og spiste pizza og drak øl. Så hyggeligt. Billeder af mig er taget af brors søde kæreste Linda.

Halssmykket og armbåndet købte jeg af en japansk pige på Sakura festivalen. Hun laver smykkerne selv og de er alle unika. Hun kalder sit mærke Jadansk. Se mere her og netbutikken her Jeg har brugt smykkerne rigtigt meget på det sidste og får så mange komplimenter for dem. Jeg fortryder at jeg ikke fik købt flere for de kan sagtens bruges som fødselsdagsgaver eller værtindegaver. Så jeg skal snart forbi hjemmesiden og se lure lidt derinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar