mandag den 9. maj 2011

H&M A/W 2011




Jeg besøgte som bekendt et smut forbi H&M showroom sidste torsdag sammen med en masse andre søde piger. Det er jo ikke en hemmelighed at H&M er en af yndlingsbutikkerne så jeg var meget spændt på at se og gramse på efterårs/vinter kollektionen. Jeg blev mødt af søde Christina som bød os velkommen. Der var så mange lækre ting og jeg glæder mig allerede til at se alle tingene i butikkerne og har allerede udset mig mine favoritter.
Der var en del farver som blev holdt i den brændte skala, som vi allerede har stiftet bekendtskab i efteråret og i vinters. Farverne karrygul, rust, brun og terracotta var der en del af. Og selv om det allerede er set sidste år er jeg stadig bare tilhænger af de brændte farver.
Der var også en del i de mere dæmpede og neutrale farver, som vi ser nu i douce og pastel. Farver som jeg pt. er vilde med. Lækre ting jeg sagtens kunne forestille mig selv i til sommer fester i sol og varme. Heldigvis fik jeg at vide at mange af de items i de farver er i butikkerne om ikke så længe. Så jeg skal holde øje med tingene når de kommer ud.
Jeg er helt vild med den mintgrønne strik i metallic og den orange strikbluse i cashmere med bånd i nakken. Der var så mange fede ting og ikke mindst smykkerne var fantastiske.

Ulempen med disse besøg hos showrooms er at man bare vil have det hele og det er lige NU! :-)

1 kommentar:

  1. Den metallic grønne strik er bare så fin!! Lige min smag... og støvlerne fra Sam Edelman er også - ha ha....

    SvarSlet