søndag den 22. maj 2011

The Army Jacket - en klassiker?



Militær (army) jakke er helt klart en af sommerens mest populære item og kan fås i flere varianter. Jakken er ret anvendelig og efterhånden en af must-haves for fyre og piger. Jeg er selv fan af army jakken og har længe haft demsom en del af garderoben. Jeg har to armygrønne og en i sort, alle tre fundet i genbrugen. Jeg bruger dem, men desværre nok alt for sjælden. Men jeg bliver meget inspireret af ovenstående collager, hvilket minder mig om at huske at hive mine egne jakker frem noget oftere. Når det er sagt så fandt jeg et rigtigt godt tilbud i Malmø at jeg ikke kunne lade være med at hapse endnu en army jakke med hjem derfra. Men den er altså helt anderledes end de andre jeg har ;-)

Husk at deltage i konkurrencen om en lækker Olay creme her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar