mandag den 23. maj 2011

Stemningsbilleder fra Malmø

Vi fik selvfølgelig fiskeplatten hos Johan P, som vi har prøvet før. Den er ikke mindre end fantastisk for skaldyrselskere som os. Platten består af østers, hummer, jomfruhummere, krabbekløer og rejer.Bemærk den lille bitte reje som ligger ovenpå de andre.

Vi tog videre på 3 forskellige bar i løbet af aftenen. Dette her er taget på T.G.I.F hvor der blev serveret Strawberry Daiquiries og en kæmpe kande med Mojitos, dog til deling. Her fik vi også fantastiske desserter ;-)

Et hurtigt snapshot af mig på vores videre færd efter en ny bar.

Efter mere shopping samt til gaver til børnene spiste vi frokost på Bistro La Corounne, som også er et stamsted hver gang vi er i Malmø. Jeg bestiller altid det samme, nemlig Moules Frites. Der er altid en dejlig fransk stemning derinde.

Mine Moules og jeg er ikke bleg for at indrømme jeg tømte fadet med alle fritterne :-)

1 kommentar:

  1. Super gode billeder, og ser ud som om, at det var en hyggelig tur :)


    Palle
    http://restauranter-københavn.dk/

    SvarSlet