torsdag den 26. maj 2011

Problemer med Blogspot

Jeg har oplevet problemer med Blogspot. Bl.a. er det ikke muligt at lægge kommentarer på bloggen. Jeg oplever også andre problemer og må indrømme at jeg ikke forstår hvorfor. En af problemerne er at jeg kan ikke logge af eller på. Er der nogen af Jer som har oplevet noget tilsvarende på blogspot?

Så hvis der er nogen som har lagt en kommentar til konkurrencen til Olay konkurrencen og ikke er på. Så skriv til mig på: thetigerakachau@hotmail.com så deltager du på ligefod som alle andre.

Ovenstående et sneak peak af dagens.

4 kommentarer:

  1. Jeg har også problemer med blogspot. Mine billeder bliver afvist af serveren, står der, hver gang jeg forsøger at uploade:(

    SvarSlet
  2. Hej,

    ja, det er meget mærkeligt. Jeg har måttet installere chrome istedet for. Måske det kan hjælpe på dit problem.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Ja, jeg har også haft problemer. Men kun når jeg har tilgået bloggen fra Explorer. Mac og Safari har ikke givet problemer

    SvarSlet
  4. Ja, jeg oplever også kun problemer på Explorer, men ikke på Chrome.
    Mærkeligt, og det virker stadig ikke optimalt.

    /Chau

    SvarSlet