lørdag den 21. maj 2011

Red Leather Pants

I fredags havde jeg de dage hvor jeg var helt uinspireret. Havde mest lyst til en kjole med farver, men vejret så gråt og det støvregnede udenfor. Så det sikre var at tage et par sorte skinny jeans, t-shirt og en blazer. Indtil jeg fik øje på mine røde læderbukser, som jeg næsten havde glemt alt om. Så det var et kærkommen gensyn da jeg fandt dem i garderoben i fredags. Jeg havde jo lyst til farver, så det fik jeg med bukserne, t-shirten og blazeren kom dog stadig på. Det blev til ovenstående outfit.

På arbejdet har jeg drønende travlt, hvilket ikke er noget nyt. Det hele hænger sammen med at der sker rigtig mange positive ting i firmaet og det er sjovt at være med til at skabe rammerne om de nye ting. Der er sket organisatoriske ændringer. Jeg har haft en god samtale med min chef. Så jo jeg ligger ikke på den lade side. Igen mandag har jeg en lang arbejdsdag forude med et vækkeur som ringer kl. 3 og jeg køre mod Jylland. Min ugentlig fridag har jeg desværre ikke længere, men det gør ikke spor. Jeg har haft alt for meget at se til og det kunne simpelthen ikke hænge sammen i min dagligdag. Man kan holde til det i en kort periode men jeg har haft meget at se til i en længere periode, så jeg tror det er godt for mig.

Hvad gør du når du skal slappe af?

2 kommentarer: