tirsdag den 31. maj 2011

On a busy monday

I går havde jeg en meget travl dag igen, men overblikket fejlede ikke noget. Sommetider kan jeg have for meget at se til og ved ikke hvor jeg skal begynde. Men igår lykkedes det at bevare overblikket og fik prioriteret de rigtige opgaver. Det blev igen en sen eftermiddag på pinden, så jeg var lykkelig da manden ringede og fortalte at min mor havde inviteret til middag. Det er bare guld værd at have forældre som bor i nærheden og kan hjælpe til i hverdagen. Mor og far var også rigtige glade fordi de netop havde fået ny bil, så den skulle selvfølgelig luftes med en køretur efter middagen. Det er altså også en lækker bil de har fået. I dag er jeg på kursus hele dagen og ærligt talt passer det mig rigtigt dårligt at være væk fra kontoret, men kurset blev booket for flere måneder siden. Men sådan er det, det var der ingen som vidste på det tidspunkt.

Sådan så jeg ud igår på en dejlig solskinsdag. Jeg har igen skjorten på fra Zara, er en af favorit skjorterne og jeg bruger den nærmest hele tiden. De røde bukser er fra H&M, og også en af sommerens favoritter, fordi jeg elsker farven. De er i en lækker blød og ikke for kraftig kvalitet, som passer fint til årstiden. Overvejer at købe et par mere i samme farve. Bæltet er fra Kirsten Schjønning og kom på fordi det matcher de nye sandaler fra Filippa K.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar