onsdag den 18. maj 2011

Lige nu hygger jeg...



...mig det nyeste nummer af Eurowoman. Det dumpede ind i postkassen i går sammen med et Euroman blad. yipppee....jeg kan også godt lide at læse Euroman, så skønt med to blade til en pris. Ellers sidder jeg og forbereder St. Bededag hvor manden og jeg sammen med et vennepar skal overnatte på et 5 stjernet hotel midt i Malmø by. Så står den bare på afslapning og hygge. Vi har booket bord på sushi restauranten Hai så der skal vi spise frokost og aftensmaden er booket hos restaurant Johan P. Begge restauranter har vi besøgt flere gange og aldrig blevet skuffet. Nu vil vores vennepar også opleve det :-) Ellers er der ingen planer, så det glæder jeg mig rigtigt meget til. Ikke at skulle noget andet end spise god mad, se Malmø, måske shoppe og bare slappe af om aftenen og få en lille fjer på :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar