tirsdag den 24. maj 2011

Nice outfit - and back in office again

Fandt dette billede hos STREETFSN og det er bare et fedt billede med farverne og hendes outfit. Detaljer som sokker og kluden som matcher er lige mig. Hvis bare jeg også turde bruge mine nye loafers som hun gør det. Hun er iøvrigt fashion director.

Jeg er iøvrigt tilbage på pinden efter en dejlig forlænget weekend med vennepar. I går havde jeg igen en af de længere arbejdsdage med vækkeuret som ringede kl. 3! Hader det når det sker. Anyway jeg kom afsted og var først hjemme kl. 18.30. Heldigvis var mine forældre hjemme og passede på lillemanden, som de havde gjort siden torsdag aften. Manden er på forretningsrejse så hvad skulle jeg gøre uden dem. Det var dejligt at se dem alle sammen og luksus at komme hjem til aftensmad, især mors mad. Vi havde købt et par gaver til sønnike i Malmø og et af dem var stangtennis. Ved ikke om det var til mig eller sønnike ;-) anyway det blev samlet efter maden- sat i haven også blev der ellers slået til bolden. Han fik bolden i hovedet flere gange, så det endte med det vist var en god idé at han fik cykelhjelmen på :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar