torsdag den 5. maj 2011

Ny Chanel til mig



Ja, det er bare en ny neglelak fra Chanel. Jeg har fået 2 nye neglelakker og den ene er denne her. Den er set før og jeg har ønsket mig den længe, så jeg købte den i lufthavnen på vejen hjem fra Venedig til en bedre pris end herhjemme.

Det er selvfølgelig Particulere fra Chanel.

Dagen i dag har mest gået med event, hvor jeg bl.a. var til brunch på NIMB som jeg var blevet inviteret til af Susanne Friis Bjørner . Jeg fik også set alt det lækre tøj som venter forude i butikker i de kommende uger og sæson. Alt sammen hos H&M showroom. Jeg fik taget et par billeder, som jeg selvfølgelig vil dele.

Jeg nåede også et hurtigt smut forbi Zara og fik mig et par ting derfra. Det viser jeg ved lejlighed.

Vi har brormand på besøg til middag. Og nu sidder vi lige og ser Spise med Price.

1 kommentar:

  1. Super lækker farve!
    Love C.

    www.carolineskovjohansen.blogspot.com

    SvarSlet