onsdag den 11. maj 2011

Lørdagens outfit

Sådan så jeg ud i lørdags da vi besluttede at tage ind til København og derefter ind til Sakura Festival ved Lange Linie. Her mødtes vi senere med min bror og hans kæreste. Jeg havde pakket en picnickurv med vand og edamame bønner, som vi spiste sammen med sushi i solskinsvejr. Senere tog vi i Kongens have og havde en pose øl og pizza fra Gothersgade med. Dejlig aften som sluttede hos brors kæreste med mere vino, te, kaffe og en flæskestegsandwich til mig :-)

Ovenstående er hvad jeg havde på. De røde bukser kom på igen :-) ja, de er en af favoritterne i klædeskabet. Brokade top i silke og guld, den er jeg også svært glad for, fordi den er enkel og alligvel er lidt hverdagsluksus. Guldbæltet fordi jeg synes guld og rødt klær hinanden, også gør det ikke noget at der er guldnitter på bukserne og toppen har guldtråde i :-) De brune hyttesko er nye og blev købt dagen før, sammen med de 2 grovmasket strik cardigans. Begge dele blev fluks taget i brug.

bukser hm, top zara, bælte gant, sko og cardigan topshop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar