søndag den 22. maj 2011

Drømmer om...

...de her støvler fra Acne. Modellen kræver vist ikke nærmere introduktion. De er selvfølgelig Pistol modellen.

Jeg er hjemme igen efter en fantastisk St. bededagsferie i Malmø sammen med et vennepar. Det var en dejlig voksenferie med shopping om dagen med god frokost, senere på aften mere god mad og masser af cocktails/vino/øl. Vi var forbi 3 barsteder og det sidste sted var heldigvis baren på det hotel vi boede på. Så vi havde ikke langt til vores værelser ;-)

... men nu har jeg forelsket mig i de her Acne Pistol støvler i den lyse udgave. Jeg fik set og gramset på Pistol Short i den helt lyse natural hos Spirit Stores Malmø. Men jeg er klart mere til de her i den lidt "beskidte" udgave.

Spirit Stores er i øvrigt en af de lækreste butikker i Malmø, som vi altid lige slår et smut forbi. De har mange fine mærker og deres nyeste på stammen er Alexander Wang. Det er ikke hver gang jeg går derfra med en pose, men det skete denne gang. Viser snart hvad kom med hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar