mandag den 16. maj 2011

På arbejde på en sommerdag


Et af mine outfit sidste uge hvor vi havde sommerens første sommerdag fordi der blev målt over 25 grader. Der var dog alligevel en god vind som kan ses på billederne.

Jeg havde lyst til farver den dag og det skulle samtidig være lyst og lidt sart. Så jeg valgte at tage min transperante skjorte på sat sammen med en lys tweednederdel.
Jeg har længe ledt efter et lyst bredt bælte, som samtidigt skulle være enkelt. Det har været svært, men det lykkedes mig at finde det i en Benetton butik i Kroatien. Det er i lyst skind med et enkelt spænde. Det valgte jeg at sætte til sættet fordi nederdelen har den lyse farve i sig. Et mørkt bælte til nederdelen vil være alt for hårdt efter min smag. Skoene er fra Pura Lopez og matcher bæltet. Den grovmaskede cardigan er jeg pt. fan af. Den går fint til mange ting og her giver det outfittet noget hygge imodsætning til en blazer. Den enkle kæde giver et sjovt pust og farver til det andet.

Indlægget her er forprogrammeret så når dette indlæg bliver udgivet er jeg på kursus på Scandic Hotel. Jeg håber det er et godt kursus og at det ikke er spild af tid. Jeg hader at være på kursus når det er skidt, for så tænker jeg altid, at der ligger opgaver hjemme som mere har brug for mig. Og apropos opgaver, så er det ikke dem jeg savner i hverdagen. Jeg har 3 projekter kørende ved siden af mine almindelig arbejdsopgaver. Det 3. projekt blev skudt i gang i sidste uge og det tegner sig allerede godt - noget jeg har tænkt på længe, men nu er det søsat og er taget vel imod i huset :-)
Hav det dejligt derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar