torsdag den 26. maj 2011

New In // kjoler i glade farver



Jeg har købt to nye kjoler fra HM. Den øverste får mig til at tænke på jordbær og hindbær is og den nederste er i en klassisk kombination med farverne marineblå og hvid. Begge kjoler blev købt uden at blive prøvet da det var med lillemanden efter en Sticks and Sushi tur, bare ham og jeg alene. Hurra for HM´s returpolitik, for så kan jeg prøve dem i ro og mag hjemme inden jeg beslutter mig.. Jeg tog først den røde/hindbærfarvet fra stangen, men efter lidt overvejelse hapsede jeg også den marineblå med op til kassen. Nu er de prøvet og jeg har besluttet at beholde dem begge. De er behagelige at have på og længden passer mig. Så er jeg jo fan af kjoler med lommer, hvilket disse har og farver er jeg bare pt. ret glad for. Den røde blev allerede taget i brug på Malmøturen.

Begge kjoler er fra HM og kan fås til 249,-

2 kommentarer:

  1. Jeg har også kigget på disse to kjoler - var helt vild med den pink og røde! Den er god til sommer :)

    /Heidi
    http://bymodesty.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jeg synes de er super fine og til prisen kunne jeg ikke lade være med at nappe dem begge :-)
    Ja, er enig med dig at den pink og røde er den mest fine, hvorimod den anden er mere klassic... men ikke kedelig :-)

    /Chau

    SvarSlet