fredag den 27. maj 2011

New in // nude sandals





Jeg har ledt efter de perfekte par nude sandaler i lang tid og faktisk lidt opgivet det. Men skæbnen ville at jeg fandt dem i Spirit Stores i Malmø. Det blev de her fra Filippa K. De er perfekte for mig fordi de er lette, med plateau, også er de super bløde at have på. Jeg trissede rundt i dem på vores aften tur og de er simpelthen en drøm at på i. Jeg fik prøvet nedenstående sandal fra Whyred først, de er dog ikke rigtig nude men de blev prøvet, desværre sad de slet ikke godt på min fod. De var ellers også ret fine. Ekspedienten anbefalede faktisk dem fra Filippa K for de var så dejlige at have på. Hun havde dem selv og en af hendes kollegaer havde dem på da jeg var i butikken. Jeg måtte give hende ret, det er som at gå på gulvtæppe i dem. De kan også fås i sort eller grønne.

Husk der kan stadig deltages i konkurrencen om en Olay creme. Jeg oplever problemer med blogspot, så skriv evt. en mail istedet for hvis du ikke kan kommentere. Find konkurrencen her.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar