torsdag den 19. maj 2011

Weekenden i pink jeans



Sådan så jeg ud i lørdags holdt i farverne pink og grå. Jeg mener ikke at bukserne er vist på bloggen, men de er næsten nye. De har været i brug en gang før og allerede nu er de en af favoritterne i skabet. Jeg har bare pt. noget med stærke farver :-)

T-shirten er en gave fra manden da han rejste i USA (San Fancisco) deraf printet på brystet og i limited edition. Bæltet med nitterne er fra Matthew Williamson kollektionen for H&M. Jeg synes de passer helt fin med buksens farve så jeg undgår at blive "skåret" over.

Lørdag blev spontant tilbragt hos et vennepar, meningen var blot at ungerne skulle lege. Men det endte med vi kørte til konditoren og købte kage. Jeg valgte en florentiner, mums det smagte godt. Da eftermiddagen skred frem vidste vores venner ikke hvad de skulle spise til aftensmaden, så det ender med at jeg står og laver mad i deres køkken med mine råvarer :-) , som manden kørte hjem efter. Det morede de ret meget over fordi det ikke er første gang jeg disker op med retter i deres køkken, men jeg hygger mig når jeg laver mad :-) så helt igennem en god dag.


Husk at deltage i konkurrencen om en lækker creme fra Olay Wake Up Wonder. Indtil videre er det kun smukke Elise som er meldt på den, så hun er jo en klar vinder :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar