lørdag den 14. maj 2011

Sakura Festival



















Sidste lørdag var vi til Sakura festival ved Langelinie. En årlig tilbagevendende begivenhed vi plejer at deltage i, fordi det er så hyggeligt med god stemning, fest og farver. Der er folk i alle aldre med og jeg synes der kommer flere deltagere for hvert år. I år var vejret med os, så det var godt planlagt. Vi medbringer altid et picnic tæppe, så vi kan sidde ned og nyde solen. Der er mange boder hvor man kan købe sushi og ting og sager fra Japan. Vi købte 2 bakker sushi og spiste det på græsplænen foran scenen. Hjemme havde jeg fyldt en box med edemame bønner. Jeg fik købt mig et armbånd og en halskæde ved en af boderne. Det hele ender med dans for alle på plænen. Super arrangement og vi er med igen næste år :-)

1 kommentar:

  1. Det ser fantastisk ud - det må jeg huske til næste år!
    Tak for skønne billeder.

    SvarSlet