torsdag den 26. maj 2011

Alt (næsten) fra HM

Dagens outfit består af ny tynd strik fra HM, top, strikshort og blazer fra HM, sandaler fra Acne. Jeg har godt nok meget på fra HM :-)

Jeg har haft mega tralvt de sidste 3 dage bl.a. med overarbejde og manden har været på forretningstur, så jeg har måttet klare alle ærterne selv. Det har været enormt stressende fordi jeg har travlt på jobbet, aflevering og afhentning af ham og i går var vi til lægen til vaccination. Han blev stukket 2 gange på låret og normalt er han ikke pivet, men efter gårsdagens oplevelse så tror jeg han desværre han har fået kanyleskræk. Det var rigtigt synd for ham, i dag har han to blå mærker på låret og han kunne ikke gå i morges. Så morgenen gik med at finde pasningsmulighed. Heldigvis kunne min mor hjælpe igen igen. Han havde ellers glædet sig til cirkus i dag, men han var helt færdig i morges. Ikke nok med det lykkedes det mig i går at køre det ene sidespejl af på min bil på en vejkegle. Ahhh..... igår var bare en af årets æv dag for mig. Den sluttede heldigvis med at lillemanden og jeg mødtes med manden på Sticks i Hellerup og jeg lovede lillemanden at han fik 2 chokoladefisk fordi han blev stukket to gange.

Vi skal hente lillemanden i eftermiddag hos mine forældre og når vi nu alligevel kom, så synes de også vi bare skulle blive til middag ;-) og det siger vi ikke nej til.

5 kommentarer:

  1. Åhh stakkels dig og stakkels bette manden... håber du får mere held med dagen idag!

    Kram
    Hanne

    SvarSlet
  2. Han er blå på begge ben. Jeg har ringede til lægen og spurgt om det kan være rigtigt med 2 kanyler, men det kunne denne læge ikke forstå. Normalt er det kun et stik...så nu får jeg først besked tirsdag da hende den anden som stak ham først kommer der. Han er hævet på begge ben og gør ondt bare man aer dem. æv!

    KH Chau

    SvarSlet
  3. Uha I er da nogle stakkeler !! :( Jeg håber alting går hurtigt i orden igen :)

    //Amalie
    www.GlitterAmalie.dk

    SvarSlet
  4. Fin blazer! Hvilken afdeling i H&M er den fra, og hvor meget koster den? :)

    SvarSlet
  5. hej anonym,

    blazer er fra Trend og den kostede vist 399,-

    /Chau

    SvarSlet