lørdag den 7. maj 2011

New In // 2x stormasket strik



Det var de her to fine strik røg med hjem i går fra Topshop. Elsker at de begge er let og luftige, de vide ærmer som giver dem et kimonolook, skødesløsheden over dem, men de er også ret skrøbelig fordi maskerne er så store. De douce farver er også bare skønne, så til kr. 129,- stykket kom de med hjem.

Jeg tror de vil være super at have på over en top eller bluse her til sommer. Og evt. et stort bredt bælte i livet for at samle dem lidt.

Nu er vi på vej ind til Illums i byen for at købe en polo fra Ralph Lauren til manden. Manden har læst at ved køb af deres polo går en stor del af salget til de jordskælvsramte ofre i Japan. Apropos Japan så skal vi efterfølgende ind til Sakura festival med brormand og kæreste. Jeg har lavet en picnic kurv med tæppe og lidt godter i. Så må vi se hvad aftenen byder på, mon ikke den senere står på lækkert mad i byen :-)

Hav en dejlig lørdag! nyd det fantastiske vejr! Det vil vi gøre.

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de skønne, de minder lidt om en jeg også købt i Topshop, det var bare en bluse og ikke cardigan, men sådan er par cardigans kunne jeg godt bruge!

    SvarSlet
  2. Ja, de er bare så skønne. Har brugt den ene rigtigt meget på det sidste. Kommer billeder af det på bloggen snart ;-) til prisen 129,- kunne jeg ikke lade være med at hapse to stk.

    Skynd dig der var flere tilbage derude i magasin rødovre.

    /Chau

    SvarSlet