lørdag den 14. maj 2011

Lidt billeder fra Venedig

Venedig er blandt andet kendt for deres mange flotte masker og her er et udvalg. Man så masker alle vegne og de er super smukke. Men jeg er ikke den store souvenir køber når jeg rejser, så jeg købte ikke noget på denne tur.

Sønnike i gang med postkort skrivningen. Eller rettere sagt mor har skrevet, han signerer kortet :-)

Et af de mange spændende butikker i Venedig. Her en butik med udvalgte smukke ringe. Desværre var der ikke åbent da vi kom forbi. Måske meget godt for pengepungen.

Manden fik en portion pasta med blæksprutter og dens blæk. Ikke det lækreste tænkte jeg da han bestilte det, men det smagte fantastisk.

Sønnike var også vild med fars ret at han nærmest fik halvdelen af det. Til gengæld fik han en lækker pizza, så det endte med at vi alle delte det hele.

Min salat som vi alle delte. Dejligt med lidt frisk til pizza og pasta.

Vores udsigt fra vores hotelværelse lige udenfor Venedig.

Sønnikes pizza som vi alle delte. Man må sige vi var kommet til pizzaens land. Smagte fantastisk!



Det var lidt fra vores tur i Venedig. Håber ikke det gør noget at der bliver bombarderet med feriebilleder. Next to come er billeder fra Kroatien turen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar