søndag den 15. maj 2011

Konfirmation del 2

Dessert buffet var ikke mindre end et overflødighedshorn af lækre kager, iskage, tærter, småkager, marengs, ost og brød i flere varianter, te, kaffe, cognac m.m. Farligt? Jep :-) og jeg fik smagt på alle kagerne.


Islagkagen...drømmer stadig om den.

Jordbærtærte - behøver jeg at sige mere :-)

Så var der fodbold for dem som have behov for at røre sig ovenpå en overdådig forret og hovedretter. Trillebøren på langs fungerede som mål og overraskende nok blev der scoret en del. Hvad vi ikke ved her, er at der venter os det store kagebord vist ovenfor ;-) Jeg spiller ikke med, men vælger at slikke sol mens jeg får en hyggelig snak med direktøren for Dansk Supermarked.

Den smukke udsigt fra terrassen med havet i baggrunden. Det er sent eftermiddag og sol stolene er flyttet til nyt sted, så man kan nyde solens sidste varme.


Mig foreviget foran terrassedøren sent på dagen.

Så er dagen snart omme og bordene er ryddet.
Det var hvad jeg havde valgt at dele ud af mine billeder fra konfirmationen :-) jeg har rigtig mange gode billeder og mange af børn som løber rundt og løber, mens os voksne får snakket og nogen spillet bold. Billederne her vist viser meget godt stemningen for dagen.

2 kommentarer:

  1. Det har da godt nok været noget af en fest! Fantastisk... er det oppe nordpå?
    Det der dessertbord Chau... jeg er SÅ misundelig.. Mmmm savler lige her.

    SvarSlet
  2. Det var en dejlig fest med alle de nærmeste i familien. Vi hygger os altid meget når vi ses og vi kommer alle fra nær og fjern. Denne gang foregik festen i nærheden af Vejle Fjord.

    Kagebordet var så lækkert og drømmer stadig om det. Fik smagt det hele dog i små mængder :-)kunne ikke fylde mig med mere efter forret og hovedretterne.

    KH Chau

    SvarSlet