fredag den 11. september 2009

scrunchie me up ...


Jeg fandt også disse to scrunchie (hårelastikker) med mærket papa pique et maman coud i genbrugen. Jeg fandt senere ud af at det er et fransk firma som laver en masse forskelligt indenfor hår accessories og andet tilbehør. Det ternede hårelastik kan faktisk fås hos deres internet shop. Køb dem her eller bare se de mange søde ting de også fører.

Jeg kommer sådanne til at tænke på Carrie fra SATC hvor hun siger:
"No self-respecting NYC woman would be caught dead running around Manhattan in a scrunchie.” - Carrie Bradshaw

Jeg vil altså også sige, at jeg ikke kan mindes hvornår jeg gik udenfor en dør med en scrunchie udenfor huset. Jeg bruger dem mest når jeg er på badeværelset, gør rent eller bare slapper af hjemme. Men jeg gik ret så meget med de store sorte i velour da jeg gik i skole kommer jeg da lige i tanke om :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar