mandag den 21. september 2009

The lady Giraf


Model - Kristine Behrensdorff
MUA&Hair&Stylist - Marlene Behrensdorff
Photography & Post Processing - Annelogue
Stylist - Chau

Jeg har desværre ikke fået postet så mange indlæg som jeg har ønsket de sidste par dage, da vores net hjemme desværre er gået ned. Det er meget ustabil, så derfor lidt stille herfra fronten.
I går nød jeg vist en af sommerens sidste rigtige varme dage med at tilbringe det meste af eftermiddagen i Zoo. Min mand, bror og søn fik set haven og legepladsen, mens jeg arbejdede med at lave et par gode shoots i zoo. Jeg har været stylist til ovenstående billeder og det var meget sjovt at være med til. Der kom også mange sjove kommentar fra de besøgende og især en sød kommentar fra en lille dreng som sagde: Girafdamen om vores model Kristine :-) Vejret var som sagt perfekt, da modellen det meste af tiden skulle stå i bikini. Det var svært at skyde billederne da vi havde lidt hyr med at få så meget lys som overhovedet muligt på modellen og i og med hun skulle stå under træet som skyggede for solen. Vi fik skudt ret mange billeder, men her kommer i et lille uddrag.
Modellen har mit bælte og vest på.

2 kommentarer:

  1. Fede billeder! Er du stylist??

    SvarSlet
  2. Hej Tellah,
    Jeg er stylist på hobby basis. Det vil sige at veninder og kolleger bruger mig når de står med tøj issues ;-)Det har jeg gjort et par år, det er især ingeniørne som har brug for hjælp :-)

    Ellers er jeg lige blevet spurgt af en gruppe, som laver lækre model shoots om jeg vil være tilknyttet deres gruppe som stylist. Til gruppen er der tilknyttet en del modeller, mua, fotograf etc. Vi skal snart skyde et par fotos i studie så det glæder jeg mig meget til.

    /Chau

    SvarSlet