tirsdag den 15. september 2009

A forgotton pair of jeans


Dagens outfit bestod af jeans hipper fra Diesel, t-shirt aids-kampagne fra hm, skjorte second hand, blazerjakke hm, støvler fra COS, skull ring fra Glitter.
Jeans´har jeg efterhånden haft i 6 år. De har været et af mine yndlingsjeans. De var utrolig hypet i sin tid, og var praktisk talt umuligt at støve op i min størrelse, så jeg fik dem bestilt. Jeg brugte dem også stor del af min graviditet, men tilsidst kunne jeg altså ikke klemme mig ned i dem. Så jeg købte et par i en nummer større for at være sikker på at jeg havde et par når jeg havde født. Der gik dog kun 3 måneder så kunne jeg passe dem igen, så de "nye" blev hurtigt solgt igen.
Postmanden var forbi med en pakke til mig i dag, noget lækkert til kroppen. Jeg var også på en lille shopping tur. Jeg viser hvad jeg har fået senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar