tirsdag den 15. september 2009

The scent L´eau D´issey


Jeg fik disse to velduftende cremer ind af døren i dag. Jeg har købt det via en sælger i TS, som jeg har handlet med for godt et stykke tid siden. Hun kunne stadig huske mig og spurgte mig via email, om jeg var interesseret i et sæt mere for blot 55,-
L´eau D´issey er helt klart en af mine top 5 dufte, denne her har jeg brugt i flere år og er også duften som jeg har brugt flere flakoner af. Denne duft er klart en af mine yndlings og den som jeg har brugt længst. Jeg kan godt lide den er enkel, klassisk, feminin blomsterduft og ikke for stærk en boudoir duft. Den bruger jeg som en hverdagsduft.
Jeg har efterhånden hele serien, fordi manden ved at det er en af yndlingsduftene, så når han er ude at rejse så har en lille ting med i serien.
Har du en yndlingsduft, som du vender tilbage til gang på gang?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar