onsdag den 2. september 2009

A forgotton piece of clothing



Endnu et glemt outfit. Jeg har mine elskede Henrik Vibskov baggy fløjlsbukser på. Dem jeg har er vinterudgaven. De har flere sæsoner på bagen efterhånden. De er nok et af de mest ultimative comfortable og baggy buks jeg ejer. Selve konstruktionen af buksen er ikke mindre end revolutionerende og ret godt fundet på. Det er svært at se på billedet, men buksen er skåret på skrå og sat sammen igen på en utraditionel måde så buksens facon bliver ballonagtigt forneden. Foroven sidder den stram til.

Den stribede t-shirt er second hand fund. Blazer med de søde markeret pufærmer er fra Oasis og var et scoop. Jeg fik den med minus 70%. Skoene er fra Pedro Garcia, købt hos Kassandra. De er ikke så høje så perfekt til kontorbrug. De er i vintage læder (læderet er slebet så det ser slidt ud) hvor der er hul stjerner. Læderet og stjernerne giver den klassiske stilet kant.


3 kommentarer:

  1. Åh, plejede at elske de baggy pants fra Vibskov, har haft dem i både grå, sort og lilla, men er desværre vokset fra min Vibskov-periode, men fik helt lyst til at tage dem på igen...

    SvarSlet
  2. Jeg elsker dem stadig :-)
    Jeg har brugt dem en del tidligere, også blev det som slappe af bukser, men så kom de bagerst i skabet og har været glemt :-) fandt dem igen efter oprydning og mindes hvor nice de er at have på.

    Jeg havde dem også i hvide i sommerudgaven, men jeg er helt klart mere til vinterudgaven.

    /Chau

    SvarSlet