onsdag den 2. september 2009

Nej! nu stopper det altså...


...med at købe flere denim jeans.

Jeg har købt disse jeans model Martha fra Topshop. Ups, så røg der lige et par mere i skabet igen igen. Jeg er jo en jeans pige og en kjole-, leggings-, nederdele- og - og - pige. Har I ikke også et item som I har flere af i Jeres garderobe og som I bruger af hele tiden? Min mand har det med skjorter, det er helt vildt hvor mange han har, men han bruger dem også hver dag og vasker og stryger dem selv :-)

Disse her kom med hjem fordi jeg synes de har en fin facon, også kan jeg godt lide farven, som er i tilpas mørk og slidt denim til efteråret. Der står slim fit i buksen, men de er også en anelse bredere forneden, så jeg kan have støvler indenunder til efteråret. Selvom jeg har flere denim jeans så er de alle sammen forskellige pga. model, farver og denim.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar