mandag den 28. september 2009

Saturday night fever


Mit outfit til lørdagens fest.

Jeg har "Alexis" vintage jakke på udover min buksedragt. Jeg valgte at holde farverne i sort og sølv, så derfor er mine accessories holdt i sølv. Sølvbæltet er vintage, halssmykket er fra divided exclusive, uret er fra Omega Constellation.
Jakken, får mig altid til at tænke på Alexis fra Dollars serien, derfor kalder jeg den det. Den er med sølvdetaljer, med markeret skuldre og bliver knappet dobbeltradet nederst. Den har små fine flæser i siden. Håber I kan se det på close up billedet.
Støvletterne er i lak og fra Paul Smith. De er et af mine favoritsko fordi man kan danse i dem hele natten uden at man får ondt i fødderne. Jeg så dem første gang i en modecollage med div. støvletter og jeg var ikke i tvivl at det var disse her fra Paul Smith jeg måtte eje ud af de andre støvletter der var vist. De ligner herresko og har snører fortil i flettet lak. Hælen på dem er tilpas høj og elegant. Jeg har været så glade for dem, så da jeg så dem i en udgave i racegrøn skind med boudaux snører, så blev de også hapset.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar