fredag den 4. september 2009

Min nye Marni vinterfrakke...


...er dog ikke fra Marni. Men det er ihvertfald min nye vinterfrakke som jeg fandt i genbrugen i dag. Den er helt klart inspireret af Marni eller omvendt. Mærket indeni røber dog at den er fra Magasin og indeni er der er et mærke hvor der står "Luxury - SUPA SHINE Finish - elegant fashion - made in England". Da jeg stod med den kom jeg til at tænke på Marni. Den mindede mig om flere frakker derfra i dens snit og jeg fandt også disse 2 nedenstående fra Marni. Den er lidt lodden i overfladen og er foret. Jeg håber der kommer nogle kolde vinterdage så jeg kan bære denne frakke, for den er varm. Så jeg glæder mig til at wrappe mig i den i de kolde vinterdage og føle mig varm og cosy.

Hvad synes I om den?


2 kommentarer:

  1. Den ser rigtig lækker ud, kunne godt forestille mig den med et bælte i taljen a la de viste Marni jakker :-)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg havde også tænkt mig at give den et bredt læderbælte for at give frakken facon som de viste Marni jakker. Men nu ville jeg gerne vise Jer frakken som den er :-)

    /Chau

    SvarSlet