onsdag den 23. september 2009

Blonde ambitions with biker boots



Gårsdagens outfit var min sorte vintage blondekjole tilsat min faux fur cape med bånd og min flower Dr. Martens støvler. Jeg har mit vintage racegreen ruskindsbælte på i livet og jeg bærer på min nye taske. Tasken er fra Gerry Weber, og jeg kunne ikke stå for den, da den er som en dynejakke. Den er dejlig fluffy og let, også er den dejlig rummelig til mine A4 mapper. Der medfølger en lille taskepung til at have nøgler og div. småting i. Også kan den sagtens klare en ordentlig regnskyl eller snebyge.

Biker støvlerne med bidsel er fra Friis og de er hjemme på prøve. Bidsel på støvlen kan tages af, også minder de om et par støvler jeg har set fra Ann Demeulemeester.

De er hjemme på prøve, da jeg faktisk går og leder efter et par 3/4 bikerstøvler. Magasin har et par i deres eget mærke Mags, som jeg har prøvet, men desværre smitter de alt for meget af. Jeg fik helt grå sorte hænder da jeg stod og prøvede dem og ekspedienten har også oplevet kundeklager pga. afsmitning. Men modellen var ellers fin med spænder og havde den ønskede længde på skaftet. Så jeg må videre i min søgen. Men hvad synes I om disse?

Er der nogen af Jer, som har set et par lækre i skind med 3/4 skaft til en overskuelig pris?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar