torsdag den 10. september 2009

In a orange mood


I dag afleveret jeg sønnike i dette outfit.
Top fra Wolford, gypsy nederdel fra hm, ruskindsstøvler zara og uldjakke fra D&G.
Nederdelen har efterhånden et par sæsoner bag og den er ikke mindre end fantastisk. Elsker dens udtryk med de brændte orange farver og elsker at have fornemmelsen af overflod af stof i nederdelen. Jeg husker jeg brugte den med et aflangt tørklæde med mange klare farver og en denim jakke og boots sidste efterår. Det kommer jeg nok også til i år :-) bare med en anden cowboyjakke og andre boots, for dem jeg havde sidste år er solgt.
Jakken er fra D&G og som jeg fandt i en kommissionsbutik på Frb til 1800,- men som jeg i første omgang ikke fik købt, fordi jeg var i tvivl om farven og snittet. Men da der var gået 14 dage og jeg tænkte stadig på jakken, så måtte jeg altså ind og se om den stadig hang på bøjlen. Jeg havde en aftale med en veninde samme uge, så det passede fint at tage et smut derhen på dagen. Jakken hang ikke på stangen, så jeg spurgte indehaveren om hun stadig havde den og det havde hun heldigvis. Den hang i baglokalet. Jeg kunne få den for 1000,- hvis jeg var interesseret. Om jeg var :-) så den hapsede jeg. Min veninde som er meget lys i huden og lysthåret prøvede den og den passede slet ikke til hende, farven gjorde ikke noget godt for hende, men da jeg selv fik den på, så kunne jeg godt se at den var noget helt speciel.
Nu elsker jeg farven og jakkens korte snit med 3/4 ærmer. Den er i uld og foret med det smukkeste blomsterfór. Den har en rød pelskrave som kan knappes af under kraven. Jakken bruger jeg flittigt om efteråret, hvor træernes blade bliver orange og gule. Den matcher rigtigt godt til landskabet om efteråret :-) Helt klart en af mine yndlings overgangsjakker for den kommende tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar