mandag den 28. september 2009

Combat Mood



Dagens outfit:
Jeg har en tynd transperant guldbluse med velourlapper på ærmerne. Det er en ældre sag som jeg har købt af en veninde. Jeg kunne ikke stå for den med de røde velourlapper ved albuerne og har plaget hende om at sælge den fra dag 1, jeg så den.
Camouflagebukser vintage, bælte med skull vintage. Den grå vest er også en ældre sag fra Jam Jeans og som min mentor kalder for sikkerhedsvesten :-) Den er perfekt til at have indenunder jakker og frakker fordi den er vatteret og vindtæt, så den er en lifesaver når det er rigtigt bidende koldt udenfor. Den fylder og vejer ikke noget. Den lysegrønne metallic bomberjakke er fra Belstaff og købt i Hamburg. Frynsestøvlerne er i ruskind og en gave fra min mand. Dem har jeg haft i mindst 6 år, og de er ret slidte, men jeg nænner ikke at smide dem ud. De er fantastiske at gå med og jeg græder den dag de går fra hinanden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar